Thuisadministratie

 

 

Thuisadministratie

 

FFD Administratie biedt zowel korte- als langdurige ondersteuning bij de administratie.

 

Welke reden u ook heeft, iedereen mag gebruik maken van FFD Administratie. Zo kan het zijn dat er iets drastisch is veranderd in uw leven, zoals het verlies van uw baan of partner (scheiding of overlijden) of een ernstige ziekte. Het kan ook zijn dat u gewoon niet weet waar u moet beginnen met het ordenen van de papieren. Een administratie die niet op orde is, kan ertoe leiden dat u betalingsachterstanden oploopt, lidmaatschappen stilzwijgend doorgaan en ook dat u mogelijk toeslagen misloopt. Herkent u zichzelf in een van deze situaties? Onze werkwijze is afgestemd op uw behoefte. Of u nu een goede ordening wilt maken in uw papierwerk, of juist meer inzicht wilt krijgen in uw inkomsten en uitgaven.Neem dan contact op met FFD Administratie. Samen met u zoeken ze de papieren uit en gooien weg wat weg kan. Wat overblijft, wordt op onderwerp gesorteerd. De professionals hebben geheimhoudingsplicht.

 

U kunt gebruik maken van deze service wanneer u:

o     moeite heeft om uw eigen administratie te doen

o     zelf verantwoordelijk kunt zijn voor uw administratie

o     u particulier bent

o     in geval van schulden, u bereid bent hiervoor naar oplossingen te zoeken.

 

U krijgt hulp van een professionele, goed opgeleide en betrouwbare administrateur. Samen neemt u de administratie door, wordt de administratie geordend en wordt zo nodig actie ondernomen. Wij kunnen u helpen bij het aanvragen van kwijtschelding of samen met u de bankafschrijvingen controleren.

   

Voor informatie en aanmelden kunt u contact opnemen via het contactformulier, een email aan info@FFDadminstratie.nl of via 06-49651770